Pretoria

8 oktober 2013 - Pretoria, Zuid-Afrika

Dit keer niet zo'n heel lang verhaal. Dit komt mede omdat we een aantal dagen zonder stroom hebben gezeten (Dus ook geen warm water.. :( ).  Het scheen nogal lastig te zijn om het juiste bedrijf er bij te krijgen. Maar gelukkig is het probleem sinds vanmiddag weer opgelost.

Woensdag 25 September zijn we naar Pretoria vertrokken. We verbleven bij Collin & Billy. Het voelde een beetje als thuis komen want toen we aankwamen in zuid Afrika hebben we ook een aantal nachten bij hen doorgebracht.  We hebben een hele goede tijd gehad samen als gezin en samen met onze hostes.

In Johannesburg hadden we een heel druk programma, hier was het minder druk. Jan Willem heeft een aantal leuke en leerzame gesprekken gehad en samen hebben we een aantal dingen bezocht. De gemeente hier was weer heel anders dan in Johannesburg maar ook weer een goede ervaring.

We hebben afgelopen dagen wel veel gedaan en gezien (oa safaritochten, nachtje weg naar Suncity, gereden door town ships. Er volgen nog meer foto's.

We hebben nu net onze koffers gepakt en vertrekken morgen met een interne vlucht naar Durban. De kinderen hebben veel zin om weer te vliegen en wij ook.  Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat.

We hebben al wel contact gehad met Peter Rasmoesen en van hem hebben we vernomen dat we veel dingen gaan doen. Oa een bezoek aan een weeshuis. Wel jammer om weer afscheid te nemen van een plaats waar het goed was!

Liefs Marjan

1. Rico Pullen:
    10 oktober 2013
    Hey Jan Willem,

Ik hoorde dat je in het buitenland zit en zie hier nu je blog staan.
    Wat ontzettend gaaf zeg! :)
    Ik wens jou en je gezin Gods Zegen toe en hoop dat je een mooie tijd hebt daar.

Gr.
    Rico