Onderweg naar Swaziland

3 september 2013

3-9

We vertrekken op tijd met nog een aantal mensen naar Swaziland, we rijden in een jeep. Het is niet zo’n lange rit gelukkig, ongeveer twee uurtjes. De omgeving hier is prachtig.. bergen, mooie bomen en we zien zowaar een paar aapjes onderweg. Bij de grens van Swaziland moeten onze paspoorten weer gecheckt worden, alles gaat hier heel relaxed. Je moet hier echt geen haast hebben want daar zou je niet gelukkig van worden.

We komen aan bij de conferentie en we krijgen een heel mooi, karakteristiek huisje  toegewezen, De natuur is hier prachtig. Er groeien advocado’s aan de boom naast ons huisje en een eindje verderop groeien wilde tomaatjes, Ruben is er niet weg te slaan, die is er dol op.  De geluiden die je hier hoort zijn ook anders, ook de lucht is anders.. eigenlijk is alles anders, wij zijn hier namelijk ook één van de weinige blanke mensen maar ik voel me er happy bij! Ik hou van de rust en kom zelf tot rust door de rust, geen werk, geen prikkels, geen tv, geen internet en geen telefoon.. heerlijk!